15. DIFFERENTIAL LOCK
1ST, 2ND AND 3RD DIFFERENTIAL LOCK
If the contact switch (G015) is activated, avoltage is applied through fuse E016 and wire
1217 to the control switch for the axial controlled
slip differential (C748) and control switch for the
longitudinal controlled slip differential (C749).
If the driver now activates the axial controlled
slip differential (C748), a voltage is applied
through wire 4517 to the axial controlled slip
differential valve. As a result, the valve is
activated.
If the driver now activates the longitudinal
controlled slip differential (C749), a voltage is
applied through wire 4518 to the longitudinal
controlled slip differential valve. As a result, the
valve is activated.
If the driver engages the first differential, the
“differential lock control switch” (F006) is
activated. The corresponding symbol on the DIP
Та информация которая описана в блоге - по сей день держится в секрете на станциях СТО. Это и не удивительно - ведь она стоит немалых денег. Увидев нелегкую жизнь дальнобойщиков, я создал блог чтоб открыть секреты, без которых в дороге - просто не обойтись (да и не только в дороге). Не верите - посмотрите!.________________________-/-И помните: Авторское право принадлежит блогу © "Автозапчасти и АвтоХитрости" и разрешено лишь копирование рисунков и схем! 
Комментариев нет:
Отправить комментарий